Det er like mange som har utfordringer med psykisk helse som det er de som har vondt i ryggen. Det sier jo litt om hvor utrolig utbredt det er og hvor alt for lite det snakkes om. Denne artikkelen gir noen tips og hint til hvordan du kan fortelle på jobb at du har psykiske utfordringer og hvordan du som leder skal møte det. Har du tenkt på at det er vel så viktig å melde sykedag pga. psykiske forkjølelse som kroppslig forkjølelse? For uten å ta vare på mental helse er det mindre sannsynlighet for at du klarer å prestere godt over tid.
Flere gode kilder og artikler om psykisk helse: https://psykiskhelse.no/ https://psykiskhelse.no/depresjon https://www.noiapodcast.no/ Del gjerne flere artikler og tips i kommentarfeltet :) Tegning: ukjent kilde
1 Comment
Jeg er et listemenneske. Jeg rett og slett elsker lister, men jeg føler ikke at jeg har funnet den optimale digitale listen enda. Derfor spurte jeg dere på Instagram om hva dere bruker for å sjekke om det er noen gode apper der ute som jeg ikke har fått med meg. Og ettersom fler har spurt meg om å dele så kommer det en liten oppsummering her.
Disse bruker de av dere som har svart:
Jeg har ikke rukket å prøve alle så vil kjempe gjerne at dere kommenterer med pluss og minus på de dere har brukt. Mest av alt ønsker jeg meg en liste som Trello bare at man kan huke av eller stryke over det man har gjort ikke bare arkivere det 🙌🏽 Oh yes, det kan det. Å jobbe mest mulig betyr ikke nødvendigvis at du skaper mest verdi. Heller ikke at du får ut det beste av potensialet ditt. Alt for mange liker å smykke seg med at de er travle. Men å være travel er ikke på noen måte synonymt med å være suksessfull. Så hvorfor være travel om du ikke må? Det fører jo veldig lite godt med seg. Lurer du på hva i alle dager jeg snakker om? Ta en titt på denne artikkelen.
|
BLOGGHer finner du egne og andres innhold til inspirasjon så du kan rocke enda mer på jobb og hjemmebane. ARKIVKATEGORIER |